:: QS ::

***********************************************************************************************

Bismillahirrahmannirrahim...



Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

********************************************************************************************************************

Tuesday, December 18, 2012

dua.satu.

Lagi empat hari, genap sebulan daripada ulang tahun kelahiran aku..
Yang mana aku sekarang berusia 21 tahun...
Alhamdulilah syukur..

Teringat perbualan dengan ahli keluarga bila ditanya nak hadiah apa..
"Emm.. Dok tahu lah.. Dok berase nok mende agi deh pong.."
Itulah jawapan biasa yang ku berikan,
kerana tahun ni aku tak merasakan nak apa-apa,
dan kebiasaannya tak ditanya pun, just pegi makan beramai-ramai..
oh betapa syoknya bila makan dengan semua ahli keluarga..
Menghargai... 
kerana aku punya famili yang begini :)

Namun seringkali didesak oleh abah, adik, dengan soalan2 yang sama..
Sehingga lah aku berkata,
"Hmm.. nak cincinlah.."

- Sekian -






thanks 
kepada semua yang wish, 
yang mendoakan, 
dan yang memberikan hadiah..
moga kebahagiaan sentiasa kekal,
antara kita bersama...
thanks you all
(^_^) \/

No comments: